“ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҒЫЛЫМИ- ЖАРАТЫЛЫСТАНУ САУАТТЫЛЫҚТАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДА ТИІМДІ ӘДІС-ТӘСІЛДЕРДІ МАҚСАТТЫ ТҮРДЕ ҚОЛДАНУ, ТАПСЫРМАЛАР ӘЗІРЛЕУ” ТАҚЫРЫБЫНДАҒЫ СЕМИНАР-ТРЕНИНГ » СШ№2 Аспара
Қабылдау бөлімі :
+7(72632) 2-50-22
Есепші бөлімі:
+7(72632) 2-50-22
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » “ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҒЫЛЫМИ- ЖАРАТЫЛЫСТАНУ САУАТТЫЛЫҚТАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДА ТИІМДІ ӘДІС-ТӘСІЛДЕРДІ МАҚСАТТЫ ТҮРДЕ ҚОЛДАНУ, ТАПСЫРМАЛАР ӘЗІРЛЕУ” ТАҚЫРЫБЫНДАҒЫ СЕМИНАР-ТРЕНИНГ
21
декабрь
2023

“ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҒЫЛЫМИ- ЖАРАТЫЛЫСТАНУ САУАТТЫЛЫҚТАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДА ТИІМДІ ӘДІС-ТӘСІЛДЕРДІ МАҚСАТТЫ ТҮРДЕ ҚОЛДАНУ, ТАПСЫРМАЛАР ӘЗІРЛЕУ” ТАҚЫРЫБЫНДАҒЫ СЕМИНАР-ТРЕНИНГ

“ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҒЫЛЫМИ- ЖАРАТЫЛЫСТАНУ САУАТТЫЛЫҚТАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДА ТИІМДІ ӘДІС-ТӘСІЛДЕРДІ МАҚСАТТЫ ТҮРДЕ ҚОЛДАНУ, ТАПСЫРМАЛАР ӘЗІРЛЕУ” ТАҚЫРЫБЫНДАҒЫ СЕМИНАР-ТРЕНИНГ
№2 Аспара жалпы орта білім беретін мектебінде 20 желтоқсан күні "Нәтижеге бағытталған әдістемелік көмек" тақырыбындағы оңкүндіктің іс-шара жоспарына сәйкес «Оқушылардың ғылыми – жаратылыстану сауаттылықтарын қалыптастыруда тиімді әдіс-тәсілдерді мақсатты түрде қолдану, тапсырмалар әзірлеу» тақырыбында семинар тренинг өткізілді. 
Семинар тренингте физика пәнінің мұғалімі Ә.Серікбаев төмендегідей тақырыпта іс- тәжірибесімен бөлісті. 
🖊функционалдық сауаттылық тапсырмаларына қойылатын талаптар  
 🖊Тапсырмаларды құрастырудың ерекшеліктері
 Биология пәнінің мұғалімі Г.Альжанова: 
💻тапсырмаларды тиімді платформаларға енгізу ;
📈бағалау және сараптамалық талдау жүргізудің тиімді жолдарын ұсынды

Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив