№2 Аспара жалпы орта білім беретін мектебінде ағымдағы жылдың 1-11 ақпан аралығында «Өзін-өзі тану: Сүйіспеншілік пен Шығармашылық педагогикасы» атты дәстүрлі онкүндіктің жоспары жасалып, жоспарға сәйкес 1 ақпан күні салтанатты жиын өтті. » СШ№2 Аспара
Қабылдау бөлімі :
+7(72632) 2-50-22
Есепші бөлімі:
+7(72632) 2-50-22
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » №2 Аспара жалпы орта білім беретін мектебінде ағымдағы жылдың 1-11 ақпан аралығында «Өзін-өзі тану: Сүйіспеншілік пен Шығармашылық педагогикасы» атты дәстүрлі онкүндіктің жоспары жасалып, жоспарға сәйкес 1 ақпан күні салтанатты жиын өтті.
01
февраль
2022

№2 Аспара жалпы орта білім беретін мектебінде ағымдағы жылдың 1-11 ақпан аралығында «Өзін-өзі тану: Сүйіспеншілік пен Шығармашылық педагогикасы» атты дәстүрлі онкүндіктің жоспары жасалып, жоспарға сәйкес 1 ақпан күні салтанатты жиын өтті.

№2 Аспара жалпы орта білім беретін мектебінде  ағымдағы жылдың   1-11 ақпан аралығында «Өзін-өзі тану: Сүйіспеншілік пен Шығармашылық педагогикасы»  атты дәстүрлі онкүндіктің жоспары жасалып, жоспарға сәйкес 1 ақпан күні салтанатты жиын өткізілді.  Мақсаты:  «Өзін-өзі тану»  рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасының  авторы С.А.Назарбаеваның еңбегімен таныстыру, оқушылардың бойына рухани-адамгершілік қасиеттерді дарыту, ұлттық және жалпы адами құндылықтарды дамыту, мейірімділік пен  адамзатқа деген сүйіспеншілікті  арттыру.





Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив