27
август
2022
N2 Аспара жалпы орта білім беретін мектебінің бастауыш сынып әдістемелік бірлестігінде l отырыс өтілді .
N2 Аспара жалпы орта білім беретін мектебінің бастауыш сынып әдістемелік бірлестігінде l отырыс өтілді .Күн тәртібінде:
1. 2022-2023 оқу жылындағы мақсат-міндеттер туралы және 2022-2023 оқу жылына арналған әдістемелік нұсқау хатпен таныстыру
2. Бірлестіктің өткен 2021-2022 оқу жылындағы жұмысына талдау жасау және жаңа оқу жылындағы жұмыс жоспарын талдау, бекіту
3. Тақырыптық-күнтізбелік жоспар, элективті сабақ жоспарларын талқылау, бекітуге ұсыну
Күн тәртібінде аталған мәселелер қаралып,талқыланды.2022-2023 оқу жылында Қазакстан Республикасының орта білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы әдістемелік нұсқау хатындағы өзгерістермен таныстырылды . Оқу жылқының ұзактығы 1-сыныптарда 35 оқу аптасын,2-4 сыныптарда-36 оқу аптасын құрайды.1 сыныптарда "Әліппе" және "Ана тілі' пәндері оқытылады."Шет тілі" және "Орыс тілі"пәндері оқытылмайды."Көркем еңбек" пәні "Еңбекке баулу" және "Бейнелеу өнері" болып бөлінеді.2022-2023оку жылында білім алушылардың біліміндегі олқылықтардың орнын толықтыру жұмысы жалғасу керектігі түсіндірілді.
1. 2022-2023 оқу жылындағы мақсат-міндеттер туралы және 2022-2023 оқу жылына арналған әдістемелік нұсқау хатпен таныстыру
2. Бірлестіктің өткен 2021-2022 оқу жылындағы жұмысына талдау жасау және жаңа оқу жылындағы жұмыс жоспарын талдау, бекіту
3. Тақырыптық-күнтізбелік жоспар, элективті сабақ жоспарларын талқылау, бекітуге ұсыну
Күн тәртібінде аталған мәселелер қаралып,талқыланды.2022-2023 оқу жылында Қазакстан Республикасының орта білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы әдістемелік нұсқау хатындағы өзгерістермен таныстырылды . Оқу жылқының ұзактығы 1-сыныптарда 35 оқу аптасын,2-4 сыныптарда-36 оқу аптасын құрайды.1 сыныптарда "Әліппе" және "Ана тілі' пәндері оқытылады."Шет тілі" және "Орыс тілі"пәндері оқытылмайды."Көркем еңбек" пәні "Еңбекке баулу" және "Бейнелеу өнері" болып бөлінеді.2022-2023оку жылында білім алушылардың біліміндегі олқылықтардың орнын толықтыру жұмысы жалғасу керектігі түсіндірілді.