Жазғы сауықтыру жоспары
Жазғысауықтыру кезеңіне арналған жұмыс жоспары
Мазмұны | Мерзімі | Жауаптылар |
Iкезең: Ұйымдастырушылық-ақпараттық | ||
Жазғы сауықтыру кезеңіне жағдай жасау | ||
Педагогикалық кеңестің күн тәртібінде жазғы сауықтыру кезеңінің жұмыс жоспарын қарау және бекітуге ұсыну. | Мамыр | Директор,әдіскер |
Басшылыққа алынатын негізгі нормативтік құжаттардың негізінде жазғы сауықтыру жұмыстарының жүргізілуін реттейтін локальді актілерді шығару (МДҰбұйрығы): - жазғы сауықтыру кезеңінің жұмыс жоспарын бекіту; - - жазғы кезеңге күнтәртібін енгізу туралы; - жазғы жұмыс жоспары бойынша жұмыс тобын ұйымдастыру туралы; - жазғы мәзір бойынша балаларды тамақтандыруды ұйымдастыру туралы. | Мамыр | Директор,әдіскер |
Қызметкерлерге нұсқау өткізу: - балалардың денсаулығы мен өмірін қорғауды ұйымдастыру; - балалар жарақатының алдын алу; -улы саңырауқұлақтар мен өсімдіктерден уланудың алдын алу; - жұмыс орнында еңбек және техника қауіпсіздігі талаптарын орындау; - күнтию және ыстық өту кезінде алғашқы көмек көрсету; - ішек инфекциясы мен тамақтан уланудың алдын-алу; -МДҰ ауласында,гүлзарларда,бау-бақшада балаларды еңбекке баулу кезіндегі қауіпсіздік ережелері; -бұқаралық шараларды өткізу кезіндегі қауіпсіздік ережелері және пандемия кезіндегі шектеулерді сақтау туралы; -спорттық жаттығулар,ойындар мен жарыстарды өткізу кезіндегі қауіпсіздік талаптары; - алғашқы жедел көмек көрсету. | Мамыр, Маусым | Директор,әдіскер Медицина қызметкері (Келісімдері бойыншажергілікті санитариялық және төтенше жағдайларға қарсы қызмет бөлімдерінің мамандары шақырылады) |
Балаларға нұсқау өткізу: - жарақаттанудың алдын алу үшін қозғалыс қауіпсіздігін сақтау туралы түсіндіру; | Мамыр Маусым | Әдіскер, тәрбиешілер |
- табиғатта серуендеу тәртібі туралы; -балабақша аумағында,аулада жүру ережесі. | ||
Балалар мен жазғы кезеңдегі сауықтыру жұмыстарын ұйымдастыруға қажетті әдістемелік,дидактикалық,әдеби,публистикалық ресурстар базасын жасау және оған қолжетімділікті қамтамасыз ету, таныстыру мақсатында көрме ұйымдастыру | Мамыр | Әдіскер |
II кезең. Әкімшілік–басқару бақылау | ||
Әкімшілік– шаруашылық жұмыстары 1) ауланы дайындау: - құм әкелу; -жолда жүру ережесі бойынша қалашық,жүгіру жолдары,қимыл-қозғалыс және спорт ойындарына арналған белгілер салу; - ойын алаңдарын дайындау; - жаздық шатырларды тазалау, әрлеу. 2) спорт алаңдарын дайындау: -құрал-жабдықтарды жаңарту,толықтыру(эксперименттік,танымдық,дене шынықтыру және т.б.); - қауіпсіздігін тексеру. | Мамыр | Директор, әдіскер, шаруашылық іс- жөніндегі орынбасы |
Сауықтыру жұмыстарының жүргізілуін бақылау,мерекелік және көпшілік іс-шараларының ұйымдастырылуын қадағалау | Жаз бойы | Әдіскер |
Күн тәртібінің орындалуын бақылау | Жаз бойы | Әдіскер, денешынықтыру нұсқаушысы |
Назарға алынған бақылау: -перспективалық жоспардың орындалуы (қажеттілік туындаған жағдайда жетілдіру немесе толықтыру үшін талдау және енгізілген ұсыныстармен бекіту); -күн тәртібін сақтау; -жазғы сауықтыру жұмыстарына ата-аналарды тарту; -жаңа оқу жылына дайындық. | Маусым-Тамыз | Директор,әдіскер медицина қызметкері |
Жедел бақылау: - балалардың өмірі мен денсаулығын қорғау бойынша нұсқаулықты орындау; - тамақтануды ұйымдастыру,дәрумендер, азықтың құнарлылығы; - күн режимі; - белгіленген іс-шаралардың өткізілуі; - құжаттарды жүргізу; - алдын алу іс-шараларын ұйымдастыруға қойылатын талаптардың орындалуы; - қауіпсіздік ережелерінің сақталуы. | Маусым-Тамыз | Директор,әдіскер медицина қызметкері |
3. IIIкезең. Әдістемелік жұмысты ұйымдастыру | ||
-жазғы сауықтыру іс-шараларына қатысу арқылы педагогикалық процесті бақылау және қажеттілігіне қарай әдістемелік көмек көрсету; -«шынықтыру жаттығуларының дұрыс ұйымдастырылуын қадағалау,қажеттілігіне қарай нұсқа беру немесе түсіндіру жұмыстарын өткізу; -педагогтерді алғашқы көмек көрсетуге дайындау; -серуенде спортық ойындарды жоспарлау мен ұйымдастыру әдістерін көрсету; -балалар шығармашылығын ұйымдастыру бойынша педагогтердің практикасындағы қиындықтарды анықтау және шешу (әдістемелік көмек, кеңес беру, тренинг, семинар жәнет.б); -эргономикалық шешімдер қабылдау; -топтардағы заттық-кеңістіктік ортаның қолжетімділігімен дамытушылық талаптарға сәйкестігін қадағалап, жетілдіріп отыру. | Маусым-Шілде | Әдіскер,денешынықтыру нұсқаушысы, медицина қызметкері |
Семинар: 1.«Жаздағы шынықтыру жүйесі». Семинар практикум: 1.«Мектеп жасындағы балалардың жас ерекшелігіне сәйкес спорттық ойын түрлері және оларды ұйымдастыру талаптары, ерекшеліктері». 2.«Бейімделу кезеңін ұйымдастырудың әдістері мен нысандары». Ескерту: тақырыптар мен жұмыс түрі қажеттілігіне қарай өзгертіліп, толықтырылады. | Жаз бойы | Әдіскер,денешынықтыру нұсқаушысы |
Қауіпсіздік шараларына байланысты ақпараттандыру жұмыстары 1. Ата-анарға арналған ақпараттық бұрыш ұйымдастыру - буклеттер; - инфографикалық ақпараттық парақшалар; | Жазбойы | Әдіскер, медицина қызметкері |
- кітапшалар; - электрондық ақпарат көздеріне сілтеме. 2. Санитарлық бюллетендер шығару: - «Ішек жұқпасы»; - «Кене энцефалиті»; - «Ойын алаңдарында қауіпсіздік ережелерін сақтау»; - «Көкөністер, жемістер. Дәрумендер». | ||
Педагогтердің сұранысы бойынша әдістемелік көмек, кеңес беру | Жаз бойы | Әдіскер |
Балалармен жұмыс | ||
«Алақай, жайдарлы жаз келді» жазғы-сауықтыру жұмыс жоспарының шеңберінде: -психо-эмоционалдық жайлылық қалыптастыру; -өз-өзіне қызмет ету дағдыларын, өзіне сенімділігін, дербестігін дамыту; - денсаулығын күтуге үйрету, шынығуға жаттықтыру; -бала тәрбиесіндегі халық ауыз әдебиетінің маңызын ескере отырып,баланың ертегілер мен кітаптарға қызығушылығын қолдау (модель34 т.); -балалардың пікірін, идеяларын ескеру(модель36 т.); -бірге ойнау дағдыларын,еңбек әрекеті дағдыларын,тазалықты,тәртіптілікті, ұйымшылдықты,ойлауды,қабылдауды,сурет салуды және басқа дағдыларды меңгертуді ойын нысанында іске асу (модель26 т.); -педагогтің алдынала жоспарлаған әрекеттерін орындап қана қоймай,баланың қызығушылығына көңіл бөліп, күнді өзі таңдаған белсенділік түріне қарай құру(модель24 т.); -әлеуметтік-эмоциялық дағдыларын дамыту(модель27 т.). | Жазбойы | Әдіскер, тәрбиешілер, музыка жетекшісі, денешынықтыру нұсқаушысы |
Денешынықтыру-сауықтыру жұмыстары | ||
Балалар денсаулығы мониторингі | Мамыр | Тәрбиешілер |
Білім беру салаларын кіріктіру арқылы балалардың белсенді қозғалысын ұйымдастыру | Жаз бойы | Тәрбиешілер, денешынықтырунұсқаушысы |
Жаттығулар: -таза ауадағы денешынықтыру; - ертеңгілік жаттығулар; - ұйқыдан ояту жаттығулары; | Жаз бойы | Тәрбиешілер, денешынықтырунұсқаушысы |
- сергіту сәттері. | ||
Антропометрикалық өлшемдерді жүргізу | Жоспар бойынша | Медициналық қызметкер |
1. Спорттықойын, жарыстар: - спорттық ойындар; - спорт жарыстары; - эстафеталар. 2. Қимыл-қозғалыс белсенділігін арттыруға арналған ситуациялық ойындар. 3. Спорт мерекелері. 4.Мерекелермен ойын-сауықтарды ұйымдастыру кезінде спорттық сайыстар өткізу (мүмкіндігінше таза ауада). | Жазбойы | музыка жетекшісі, тәрбиешілер |
Шынықтыру жүйесіне сәйкес әзірленген күні бойы шынығу: -дозаланған күн ванналары;суға шомылу;массаж жолдарымен жаяу жүру,өзіне массаж жасау,терезені ашып қойып ұйықтату; -ауызды және тамақты шаю; - ауыз-су режимі; - ауқымды жуыну; - аяқты шаю; - тыныс алу жаттығулары. | Жаз бойы | Тәрбиешілер |
Арнайы жаттығулар: -түзету жаттығулары; -майтабандылықтың алдын алу; -дене сымбатының бұзылуының алдын алу; -артикуляциялық жаттығулар; -тыныс алу жаттығулары; -ұсақ моториканы дамыту жаттығулары. | Жаз бойы | Дене шынықтыру нұсқаушысы, тәрбиешілер |
Балалармен әңгімелесу:- «Денсаулық сағаты». | Жаз бойы | Медициналық қызметкер |
Серуенде балалардың физикалық денсаулығын нығайту үшін жеке және шағын топтарда ірі моториканы дамытуға арналған жаттығулар жасау | Жаз бойы | Дене шынықтыру нұсқаушысы, тәрбиешілер |
Күнделікті тағамдарды дәрумендендіру | Жаз бойы | Медицина қызметкері, бас-аспаз |
Ата-аналармен жұмыс | ||
-ата-аналармен өзара ынтымақтастық орнату мақсатында «жаз мезгіліндегі балаларды сауықтыру» тақырыбында сауалнама жүргізу; - ата-аналармен күнделікті пікірлесіп, ақпарат алмасу; -жазғы кезеңде бала ағзасын сауықтыру туралы ақпаратқа ата-ананың қолжетімділігін қамтамасыз ету (ауызша,сілтеме арқылы электронды нұсқада,ата-аналарға арналған ақпараттық бұрыштар); - іс-шараларды өткізуге ата-аналарды тарту (модель48-51 т.). | мамыр, маусым, шілде | Әдіскер, тәрбиешілер |
Қорытынды:Жазғы сауықтыру жұмыстарын талдау | ||
Жазғы сауықтыру шараларының аяғында балалармен кері байланыс өткізу | Тамыз | Тәрбиешілер |
Жазғы сауықтыру шараларының аяғында ата-аналармен кері байланыс өткізу | Тамыз | Тәрбиешілер |
Денсаулық мониторингі | Тамыз | Тәрбиеші, медицина қызметкері |
Жазғы сауықтыру кезеңін педагогикалық кеңесте қорытындылау | Тамыз | МДҰ директоры, әдіскер |